vrijdag 4 januari 2013

Mens en natuur: mijn ecologische voetafdruk



Mijn mening:
Nu ik het resultaat zie, schrik ik er toch wel van. Normaal mag je ecologische voetafdruk maar 1,1 hectare zijn en ik heb er 10,8. Ik let er wel op dat we geen overbodige lichten aan laten, dat de deuren niet open staan wanneer de verwarming werkt, enzovoort. Als ik wegga, is dit ofwel te voet, het openbaar vervoer maar soms de auto. Enkel als het is om afstanden te doen waar ik lang voor op de bus moet zitten of 's avonds in het weekend, wanneer ik naar vrienden wil. Dan rijden er geen bussen meer wanneer ik naar huis ga. Ik zal toch proberen om nog meer op te letten, maar, zoals de site me dan aanraadt, een spoelbak in huis halen die minder water verbruikt kan ik niet. Dit is iets voor mijn moeder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten